Monday, 11 April 2011

Haa... What again?

Ah, pantang masuk library konon nak cari materials for assignments mesti ke lain.

Hello~o mister kon-fi-de~e~n~~
DAMDAMDAMDADADAMDAMDA~A~~


(winrar sape2 dapat teke pejadah nyer part neh. Gojira2 :D)


OK Agak meddled sebenarnyer pasal ade 3 assignment tuk 3 subject kene touch 3 different forensic field & tak boleh overlap. Kalau overlap boleh kene cap plagiarizing. Tapi pasal the first terbuat setopik yang libatkan 2 field which I am kinda fond of, I wonder what to do for the other 2, especially case study yang Rabu neh kene present kat Judith (Woohoo~!) Ingat nak buat simple2 je taun nih pasal taun depan kene wat lagi & wajib lagi gempak dari tahun nih (so aku simpan kes Mona Fendi tuk taun depan... tu pun aku tak sure, is it pathology base or should I twist it to be anthropology base)


Hurdur I think I got my work cut out for me

YAY!

-_-;


But I like the system here. The strictness to the work you put out (even if it is a bloody-1 page assignment) does gave you a sort of confident to your work, like no one can challenge it, as compared to the long, copy pasted one that was the norm time buat degree. I have to admit that it made me felt insecure as to where I was when I started pasal dah biase kot. Ingat lagi assingment Immunoassay yang copy-paste bulat2 pasal habok tak paham what is it for kat sini baru paham LOL. Oh, 20% internet reference = fail. Sangat best. So kalau nak general view je telek sikit tenet & buku pastuh cari journal2 berkaitan dekat library (LOL kunon. Kalau pakai proxy kat rumah baru rajin. Lagi2 bil last month macam hape HAHAHA -_-;) Tak macam dulu, jumpe article macam best boleh dapat abstract je, full text tak boleh. Rase dulu boleh dapat kot ikot MSU tapi tak penah tau camne (ke pasal kene pakai PC die kat library tu yang buat aku liat pasal aku tak ske pi library sane :\ ). Lagi satu, I'm not sure bout other lecturers tapi takat ni dengan Dan, every week die campak assignment kat kitorang pastuh the next week hantar, the coming week boleh pick them up so we'll know our grades roughly and he'll comment in there also. Aritu aku tak puas ati gak dengan kerje & grade aku, aku direct pi jumpe die and die bagitau la in detail ape yang aku kureng (hurpderp. Too general & vague apparently aku neh -_-;) So now I know what I did wrong, what did I lack in and I can improve myself. Tak macam dulu, takde feedback so probably dok buat the same mistakes again and again.


Tak tau ah. Some say that the leniency is to help out but now that I think about it, what is really helping in letting us commit the same mistake? Why not from the first moment be hard on so the next phase will be better. Pastu nak komplen orang kate grad tak berkualiti, tak reti nak buat kerje properly. Memang kot. Maybe it seems little but apparently it's the little2 things that cause the most havoc. Banding kalau aku tumbok muke kau dengan aku bagi virus HIV kat kau, mane lagi teruk? Penumbuk aku yang takde la besar mane ke kuman yang kau nampak pon idak? Unless you are that special people with HIV resistance, my punch is nothing la kan.


Honestly, being here made me question a lot about the system that I've went through back then. I felt so inferior at start and I questioned a lot of things I've done in the past. Thankfully the people in the Centre are a bunch of really nice and helpful people yang takde nak bagi muke cuke 'budak ni lagi. Pahal?' kat budak bengap macam aku. Layan je sampai habis.


Oh, OK hebat. Sebenarnyer nak type pasal Interview dengan Isshi before Kagrra, officially broke off yang baru dapat bace translation die tadi. Sangat beautiful, how he put everything into words from their stand, how they proceed with the last album to what he forsee the rest of the band after this.


=3

Ah orang tue tu~

|3


Oh. OK2 cari lagi journal. Giler aku rase kerje due Isnin depan tu macam wajeb siap Jumaat nih. No time no time! *kunyah jari*


& Yay Vettel menang! Lepas nih nak cari mangse mintak teman tengok next race kat TV library pasal rumah tv tak HD T_T

No comments: