Dan: Have a sit. I'm not gonna yell at you.
The voice my the head: Sure~ you'll just poke on my nonexistence frontanella until I do have one
-_-;
Thank God the voice belong to the head, not the mouth.
Haa tadi kene jumpe Dan pasal fail assignment.
Yes people, FAIL ASSIGNMENT.
Salah terbesar aku kos die 20% which is the reference list, aku tak buat pasal pale weng giler tak larat.
& he went on ape tak cukop, ape kene ade patutnyer, ble3~
Cakap kat mesia lecturer sape wat camneh?
Hup2
My point exactly
So I feel glad for that, at least some pointer to improve myself
And die offer to have a look at my Research Issue paper before I hand it in
:3
Dan totally pwnd Dr P
die fail dalam wat aku nanges, takat rase depress je
Dan wat aku depress, nanges sampai aku ilang rase nak demam aku aritu
HAHAHAHAHAHA
OK, pasnih kalau aku nak demam je sile somebody wat aku nanges
:P
Jadi lagi camni nak lepak Matilda Bay,
Makan sambil burung2 camar stalk,
Tengok itik2 berenang sambil kongkek dalam Swan River,
Kene tiup angin sejuk macam hape sambil sunbathing,
Baring atas rumpot yang sedie halal tuk dibaring, pijak, diduduk
(bahlol la sape yang wat rule takleh pijak rumpot kat Mesia)
Enjoice tak yah ade date pon sonok tau @syafizaramadhan!
Ahahaha~
=3
1 comment:
Hahah ika i hope ur doing alright there!and yes definitely trumps dr P!
Post a Comment