Thursday, 2 June 2011

2 more... 2 more to go!

Oh shit, Aku rase aku gam kumbang aku salah...


*frust*


Order dah lebih dari cukop tapi spesimen....


Fuu sunggoh natang yg makan spesimen aku



kalo aku sebot kat Ian konfem he'll smirk and say in his loghat Aussie totok die,

"that's why I told you to put the moth balls in"


-__-;



Sebenarnye aku tengah konpius what to feel.


I'm OK now, especially kelas dah takde, tinggal mock court session yang aku rase aku dah amik date & time pelik2 so maybe tak bertembung dengan klasmate

Oh ade esemen 2 tu

Macam dah selesai tapi tak selesai lagi

You know, when you've pretty much figured it out tapi malas giler nak write/type up.

Atoi~

Just hope I'm doing this right



Ian, I want HD out of YOU!


=D




hik2 he said I did alright for the exam aritu

*carrion insects terbang dalam hati*

No comments: