fuck sial last post giler mabuk bunyi siap tergantung pasal zzzZZZZZZZ at the end of it. Insap woo takmo wat lagi!
Haha aku tau pasnih aku kene gelak teruk2 tapi tak kisah.
Aku sedih tapi aku senyum pasal piki yang baik2.
Nobody wants to end on a bad note so smile and think of the positives.
Ye la fuckers aku nanges Kagrra, nak broke up next year and I can't go to their last live!
With that I say, takmo couple.
Baru favourite band broke up dah camni nanges cube kene tinggal balak.
Wuwuwuwu~
I'll be even worse than the worst I've seen!
Bye2, nak mandi.
Tak merajuk. Tak sakit hati.
Keciwe je sikit jodoh tak panjang.
Bye2 JRock.
Was a fun decade of making guys almost fap to their own kinds
XDDDDDDD
Nice~
:)
Aku sedih tapi aku senyum pasal piki yang baik2.
Nobody wants to end on a bad note so smile and think of the positives.
Ye la fuckers aku nanges Kagrra, nak broke up next year and I can't go to their last live!
With that I say, takmo couple.
Baru favourite band broke up dah camni nanges cube kene tinggal balak.
Wuwuwuwu~
I'll be even worse than the worst I've seen!
Bye2, nak mandi.
Tak merajuk. Tak sakit hati.
Keciwe je sikit jodoh tak panjang.
Bye2 JRock.
Was a fun decade of making guys almost fap to their own kinds
XDDDDDDD
Nice~
:)
2 comments:
kaggra, gonna break up? wow.. dats a big loss
I noes~ ;_;
Oh, woe's me...
Post a Comment