Wednesday, 29 August 2007

In the dumpster... ponteng lagi~

Ponteng lagi nih... Lab Biochem :| Ms aku rase hafal gak muke aku nih tapi nak wat camne, dari pagi tadi rase macam nak demam, ngan dok nak bersin ngan berhingusnyer time kelas Anat... Nak pengsan time rush nak bagi list name and kejo bas (haha~ terlepas, aku pon melantak la lagi 1 whole pizza) Wee~~ merdekaku dalam ketidak sihatan...

Dah la tadi... Ma'am sorang2 name die panggil (tak gak... banyak gak name die skip) Tapi aku ingat time die sebot name aku, die tanye aku OK ke tak. Dah la aku perasan list name yang die pegang tuh ade marks kitorang... Siot... die saje nak detect muke2 skalian... And I know that's mine is not the one she'll associate with good grades... Pastuh mule ah die on and on pasal midsem kitorang yang macam boleh tahan tak perform... Memang ah die nyer soklan direct2 belake tapi dah 1st essay question dah tersalah tafsir and the last question aku naik blank (padahal just before exam aku ade sbot the names kat Barb through YM... hoho~~) Yang score tuh... Memang giler2 score la... dah la tak sangke orangnyerkan... tapi tak tau la, rase macam dah agak struggle gak nak try to catch up with everything yang aku blaja kat klas tapi... Tah... Tak paham pasal... Lagi dekat exam, lagi naik malas nak bace... Huhu~ frust gak la piki pasal sem nih dah la memang kene perform pasal midsem arituh dah hancus dah... Tapi macam everything is just rushed and I can't really cope what is going on... As it is finals is another month away and topics needed to be covered adalah sangat banyak and klas ganti is soo to be expected macam hell... Agak ah bengang aku pikikan tadi (lagi2 dah miss bus) course nih, bukan aku nak pon...

I already got what I wanted before tapi dah ade yang offer siap ngan pinjaman ngan pressure dari parents aku especially Abah yang aku ingat giler time die melenting bile aku kate result UPU kuar aku dapat Zoology kat UKM, aku lepaskan gitu jer... Nak fight pon, piki balik... Parents... They just want the best for their kids, sometimes without taking how the child felt to consideration... Tapi betol la, at the end of the day, I'm the one to be blamed... Sape suroh tak fight je kan? Skarang nyesal pasal kene struggle for something I didn't want in the first place... Aku lagi geram bile tengok others boleh relax jer, ponteng wat mende tah pape... Seriously, the only reason I try to at least stay afloat is so that I won't look back one day and think I could have done better... I figured kalo this one lepas, I'll try find an option to go back doing what I wanted... Parents aku nak complain dah tak boleh la kan... I've done what they wanted me to do by then...

Dah ah, ngan tak puas ati nyer... Ngan demam nyer... Ngan sok tak sure planning camne... Ngan Lab reports kene antonyer... Baik aku stop... Haha~ terase emo la pulak (tapi aku tak PMS la pulak :| ) Balik nih aku memang kene reserve 1 hari tuk just tido jer... Baru aku happy >:) muahahahhaa~ *hack~*

No comments: