Monday, 7 January 2013

kering...

Semalam sampai

Sample sangkut dekat quarantine

Papelah, asal tak kene lupus terus aku tak kisah

Malas tuk buka laptop emel supervisor hari Ahad

Maka pegi Subi perlu stock makanan


Bapak kosong aku ingat Subi tutup

Ni la diorang jarang giler dapat cuti panjang bile dapat enjoy sakan


Badan still rasa tired

Tired la, dalam plane tak boleh tidur

Nak pi toilet couple sebelah aku tidur nyenyak aku malas kacau

Maka aku main game Chaos Rings sampai bile kene sound


Sekarang, perlu masak

Ayam tu biar kat luar dari semalam patut masak semalam tapi tertidur

Selamat!

I'd take it as God really wants me to rest up for today


Yes, I feel better and refreshed now

:3


I've no wish for this year except for my research to finish in time and done properly and for me to not be paranoid of every single little steps

No comments: